نوشته شده توسط : محمد جوادی
بانک ملی بانک ملی بانک ملی بانک ملی خرید شارژ رایتل

ما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیا از سایر خطوط تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید.ایرانسل با بهره گیری از متخصصان مجرب داخلی و خارجی، نه تنها توانسته است شبکه خود را در مدت زمان کوتاه و با سرعت چشمگیری در سراسر کشور توسعه دهد، بلکه ارائه خدمات با کیفیت در سطح استاندارهای جهانی را سر لوحه کار خود قرار داده است. شبکه ایران خرید شارژسل نسل پیشرفته ای ازسیستم GSM را در اختیار مشترکین قرار بانک ملی می دهد تا مشترکین قادر به استفاده از س خرید شارژرویس های نسل (EDGE) باشند.سی پیشنهادات شرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برنده مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود.سرانجام پس از تصویب دیگر به شبکه متصل شد، از این امر مطلع شوید.
کلمه عبور (رمز اینترنتی یا رمز دوم):رمز خرید اینترنتی، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز ATM وارد می نمائید متفاوت می باشد. حتی این رمز با رمز اینترنت بانک که حساب خود بانک ملی را از طریق اینترنت چک می کنید، نیز متفاوت است. در اکثر بانک ها زمانی که کارت خود را تحویل می گیرید، رمز خرید اینترنتی ندارید. برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی یکی از کارهای زیر را انجام دهید: 1- اکثر بانک ها امکان تعریف رمز خرید اینترنتی را در دستگاههای ATM خود قرار داده اند. به دستگاه خودپرداز بانک خود مراجعه کنید. کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را تعریف کنید. 2- به شعبه بانک خود مراجعه کنید و درخواست رمز اینترنتی نمایید. . کد سه رقمی کارت (ccv2) : کد CVV2 به صورت یک عدد 3رقمی (و به ندرت 4رقمی) مانند شمارۀ 16رقمی حک شده روی کارت، بر روی اکثر کارت ها حک شده است. مثلاً روی کارت های بانک های ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و... به صورت یک عدد 3رقمی حک شده است. یا در برخی کارت های بانک ملی 4 رقمی است که تصویر آن را در زیر مشاهده می نمایید.

ویژگی فیزیکی بانک ملی و ظاهریوزن، اندازه و فرم از ویژگی‌های فیزیکی یک تلفن هوشمند است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. این که تلفن‌ چگونه در دستتان قرار می‌گیرد و استفاده از آن بخصوص هنگام نوشتن متن راحت باشد، نکته بسیار مهمی است. برخی از این تلفن‌ها دارای صفحه کلیدهای کشویی و برخی دارای صفحه‌کلید‌های لمسی است؛ دقت داشته باشید هنگام نوشتن با کدام راحت‌تر کار می‌کنید. شاید وزن یک گوشی تلفن همراه در مقایسه با دیگر گجت‌ها ناچیز باشد، اما از آنجا که این وسیله همواره همراه شماست، وزن هر چه کم باشد، به نفع شما خواهد بود.
احتياطات حافظه هاي USBامروز استفاده از حافظه هاي فلش براي ذخيره و انتقال اطلاعات بسيار رايج است. اما اين حافظه هاي فلش قابليت هايي دارند كه هم بانک ملی استفاده از آنها را ساده مي كند و هم مشكلات امنيتي بوجود مي آورند.
مرکز صدور گواهينامه چيست؟....................................................................13 بانک ملی

وی بیان داشت: شهرستان‌های اصفهان، خمینی‌شهر، برخوار، فلاورجان و شاهین‌شهر و میمه نیز با ۳/۱۰۹ درصد در رتبه دوم ضریب نفوذ تلفن همراه در استان اصفهان قرار دارند. زمانی تعداد تلفن همگانی در استان اصفهان را ۱۳ هزار و ۳۷۴ بیان کرد و افزود: این تعداد با رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۸۵ روبه‌رو شده است. بانک ملی
مطابق درخت فوق، حملات امنيتي به بانک ملی دو دسته ي فعال و غيرفعال تقسيم مي گردند.
بانک ملی
6-3 سيستمهاي بانک ملی کليد متقارن ..................................................................33
به بانک ملی تمامي مشتركين گرامي توصيه مي‌شود، براي نقل و انتقال تلفن همراه با فيش ثبت نام خود، به دفاتر خدمات مشتركين تلفن همراه يا دفاتر ارتباطي مراجعه نمايند. ارائه رسيد انجام خدمت از سوی دفاتر خدماتی بخش خصوصی جهت كليه خدمات بمنظور پیگیری الزامي ميباشداز واگذاری تلفن همراه خود بصورت شرایطی خودداری نموده و صرفا" با حضور در دفاتر خدماتی نسبت به انتقال اقدام نمائید.بمنظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از به امانت گذاردن سیمکارت, شناسنامه تلفن همراه و مدارک شناسائی خود نزد دیگران خودداری نمائید.در هنگام سفر به شهرهای مرزی بدلیل مجاورت اپراتورهای دارای رومینگ و احتمال افزایش هزینه مکالمات, در منوی گوشی, جستجوی شبکه (Network Searching) را در حالت تنظیم دستی (Manual) قرار داده و اپراتور ایران را انتخاب نمائید.از قرار دادن سیمکارت در مجاورت میدان مغناطیسی, رایانه و... خودداری نمائید.هرگونه خمیدگی سیمکارت, واردآمدن ضربه یا فشار بر آن احتمال غیر قابل استفاده بودن آن را افزایش می دهد.
2-2 تکنولوژي پيشرفته تائيد کردن (Authentication)..................25 بانک ملی
۲۴ طرح‌های بانک ملی تعرفه تشویقی ۷۰۰-۷-۵-۳ *۱۴۰*۷*۵*۳#
نخستین نسل از شبكه‌هاي تلفني بانک ملی سلولي (1G) در سال 1980 به‌كار گرفته شدند و مبتني بر انتقال اطلاعات به صورت آنالوگ بودند. ده سال طول كشيد تا نسل دوم شبكه‌هاي سلولي (2G) توسط شركت‌ها و كاربران مورد استفاده قرار بگیرند و ده سال ديگر نيز طول كشيد تا شبكه‌هاي 3G در سال 2001 به‌طور رسمي توسط اپراتورها عرضه شوند و دستگاه‌ها و تجهيزات شبكه استاندارد مبتني بر سرويس‌هاي 3G مورد استفاده قرار بگيرند. شبكه‌هاي 3G از قابليت‌هاي مالتي‌مديا مانند صوت و تصوير پشتيباني مي‌كنند و اپراتورها سرويس‌هايي با سرعت‌هاي در حدود 200 كيلوبيت بر ثانيه را روي آن ارائه مي‌دهند. اكنون دقيقاً ده سال بعد از ارائه سرويس‌هاي 3G شاهد هستيم كه نخستین سري از محصولات 4G وارد بازار شده‌اند و تبليغات زيادي روي آن‌ها صورت گرفته است. همچنين اپراتورهاي بزرگ در مناطق مختلف دنیا، شبكه‌هاي 4G را راه‌اندازي كرده‌ و مي‌توانند سرويس‌هاي مبتني بر مشخصات اين استاندارد را به كاربران خود ارائه دهند. اين مقاله نگاهی به چند چالش مهم 4G است و سعي دارد ذهن خواننده را متوجه موضوعاتي كند كه كمتر مطرح شده و مورد توجه قرار گرفته‌اند.
۲۰ منوی تغییر بانک ملی طرح تعرفه ۷۰۰-۷ *۱۴۰*۷#
برای ثبت نام کنترل حساب اینترنتی !فقط کافی است یک پیام کوتاه بدون متن به ۱۳۰ ارسال کنید.همچنين مي‌توانيد با سرويس خدمات مشتركين ما با شماره ۷۰۰ (از خط ايرانسل) و يا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) تماس گرفته و اين سرويس را درخواست كنيد. در زمان ثبت نام نيز مي توانيد براي اين سرويس درخواست نمایید.لطفا توجه داشته باشید که نام کاربری، همان شماره تلفن همراه شماست (********۹۸۹۳) و رمز ورود نیز پس از ارسال درخواست به هر یک از روش های فوق، طی ۲۴ ساعت از طریق پیامک برایتان ارسال می شود .کاربران کنترل حساب اینترنتی در سيستم كنترل حساب اينترنتي، هر كاربر بنابر نوع ثبت نام و همچنین نوع سیم کارت خریداری شده، در یکی از گروه های زیر جای می گیرد:مشتركين طرح پرداخت ماهانه (سیم کارت‌های دائمی): تمام مشتركين پرداخت ماهيانه مي توانند براي استفاده از کنترل حساب اینترنتی درخواست كنند. به طور کلی مشترکین این سرویس در یکی از دو گروه زیر قرار می گیرند:مشتريان شركتي (اشخاص حقوقي)مشتركيني كه شماره تلفن همراه آنها در زير مجموعه يك شركت ثبت نام شده است.مشتريان غير شركتي (اشخاص حقيقي):مشتركينی که به صورت مستقل (انفرادي) ثبت نام شده اند. مشترکین طرح پيش پرداخت (سیم کارت های اعتباری): تمام مشتريان طرح پيش پرداخت در كنترل حساب اينترنتي به عنوان "مشتريان غير شركتي" ثبت نام مي‌شوند. در صورت استفاده از بانک ملی طرح پیش پرداخت امکان ثبت نام به صورت شرکتی وجود نخواهد داشت.
جدول عملیات بانک ملی پایه از طریق کدهای دستوری
• هيچگاه در دسكتاپ كامپيوتر خود يك ميانبر بانک ملی به اطلاعات شخصي و محرمانه قرار ندهيد. چون اينكار سبب مي شود خرابكاران در كوتاه ترين زمان ممكن به اهداف خود دست يابند.
بانک ملی
Control Panel > Administrative Tools > Internet Information Service> Default Web Site CertSRV را بانک ملی Browse مي کنيم .
جوزف نای پدر قدرت نرم درباره فضای سایبر بانک ملی می¬گوید: قدرت بر اساس منابع اطلاعاتی چیز جدیدی نیست؛ اما قدرت سایبری حرف جدیدی به همراه دارد؛ تعاریف متعددی برای فضای سایبر وجود دارد اما عموما “سایبر” پیشوندی است که معنای فعالیت‌های مرتبط با کامپیوتر و الکترونیک را می‌رساند. بر اساس یکی از تعاریف، “فضای سایبر یک حوزه‌ی عملیاتی است که به منظور بهره‌برداری از اطلاعات از طریق سیستم‌های به هم پیوسته و زیرساخت یکپارچه‌ی آنها، با استفاده از علم الکترونیک شکل گرفته است.” قدرت به زمینه بستگی دارد و قدرت سایبری به منابعی که قلمرو فضای سایبر را شکل می‌دهند.
موفق بانک ملی و سربلند
هدف اصلي كوكي ها شناسايي كاربران است تا تنظيماتي را كه كاربر بنا بر سليقه خود دفعة قبل روي يك وب سايت مثلاً ياهو انجام داده اكنون هم بتواند صفحه را با همان تنظيمات دفعه قبل برايش باز كند. براي مثال فرض كنيد در Hotmail يك ايميل درست كرده ايد و اكنون بعد از چند روز دوباره وارد سايت Hotmail مي شويد تا با وارد كردن ID (يا شناسه ) و پسورد وارد ايميل خود شويد و مشاهده مي كنيد كه با باز شدن صفحه ID شما از قبل نوشته شده است بانک ملی يا حتي اگر از قبل اين امكان را ايجاد كرده باشيد پسورد شما هم وارد شده فقط كافيست اينتر را بزنيد و وارد ايميل خود شويد. و زمانيكه در گوگل زبان خود را انتخاب مي كنيد و دفعه بعد كه وارد گوگل مي شويد و زبان مورد نظر شما به طور اتوماتيك انتخاب شده است همه اين كارها و بسياري از كارهاي ديگر اينچنيني بوسيله كوكي ها انجام مي شود در حقيقت از طريق كوكي ها سرور وب صفحات را مطابق عادت و سليقه شما باز مي كند و به اين طريق در وقت و حوصله شما صرفه جويي مي شود.
بانک ملی

موندیم کدوم رو بگیریم.من که با سیمکارت ایرانسل میام.یارو میگه سرعت افتضاحه دانلودش بین 40-50 تا ست کف میکنم.30 کیلو بایت هم سرم زیادیه.وقتی ایرانسل خوبه سرعت تا 20 میره بال در میارم.شهر کسی از ایرانسل استفاده نمیکنه سر جمع کل شهرمون 20 نفر وایمکس ایرانسل ندارن.خود خونه ما توی قسمت سبز رنگ نقشه میفته.با اینکه خیلیا گفتن ایرانسل مزخرفه ولی احساس میکنم توی شهر های بزرگ هستن یا حد اقل کاربران اینترنت زیاده اونجا.توی شهر کوچیک ما 3 تا دکل داره و پوشش میده.دوستم مبین نت داره گلایه از سرعت پایین میکرد و اینکه دروغه که میگن شب دانلود رایگانه بانک ملی گفت دانلود میکنم شب از ساعت 2 تا 5-6 بازم از ترافیکم کم میشه.
گسترش کلاهبرداری آلمان‌ها در فضای مجازیفضای سایبر > جرایم سایبر بانک ملی - همشهری‌آنلاین:
بانک ملی





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: