خرید شارژ مستقیم ایرانسل
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل

به گزارش رادیو دولتی آلمان، بنابر گزارش رئیس اداره‌ جنایی آلمان، خرید شارژ مستقیم ایرانسل یورگ تسیرکه، زیان‌های ناشی از جرائم ارتکابی در اینترنت که در سال ۲۰۰۹ بر ۳۷ میلیون یورو بالغ می‌شده، در سال ۲۰۱۰ به حدود ۶۱ و نیم میلیون یورو رسیده است. تسیرکه تأکید می‌کند که این زیان‌ها تنها محدوده‌های روشن، یعنی مواردی که کشف شده را شامل می‌شود. به نظر وی، زیان‌های ناشی از خلافکاری‌ها در محدوده‌های تاریک، یعنی مواردی که به دلایل مختلف کشف و ثبت نشده، تقریباً دو برابر جرائم محدوده‌های روشن است.
خلافکاران اینترنتی با بکارگیری روش بات نتسه به کامپیوترهای ادارات و سازمان‌های دولتی، شرکت‌های بزرگ و خرید شارژ مستقیم ایرانسل بین‌المللی حمله می‌برند و کار و فعالیت‌ آن‌ها را متوقف می‌سازند، تا به اهداف خود (اغلب اخاذی یا اعمال فشار سیاسی) برسند. یورگ تسیرکه در این رابطه می‌گوید: روزانه بیش از ۷۰۰ هزار کامپیوتر برای این نوع کلاهبرداری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارشناسان امور فنی ادارات دولتی و نهادهای مبارزه با جرائم اینترنتی، از سوی دیگر، پیوسته در حال کشف راه‌ها و شیوه‌های مقابله با شگردهای خلافکاران اینترنتی هستند.
افسانه اول: من اطلاعات مهمي روي كامپيوتري كه به اينترنت متصل مي شود ذخيره نمي كنم، بنابراين لازم نيست خيلي نگران امنيت اطلاعات باشم.چند سال پيش با كمي اغماض مي شد گفت اين حرف ها درست است ولي امروزه با بوجود آمدن تهديدات دورگه! كه هم خواص يك كرم اينترنتي و هم ويروس را دارد و از هر دوي آنها مخرب تر است ديگر به اين سادگي نمي توانيد از كنار امنيت كامپيوتر خود با بي تفاوتي بگذريد حتي اگر اطلاعات مهمي روي آن نداشته باشيد به عنوان مثال يكي از اين تهديدات كه Blaster نام دارد دور از چشم بسياري مي تواند در عرض كمتر از چند ساعت هزاران و بلكه ميليون ها كامپيوتر را در اينترنت آلوده كند. براي چنين بد افزار مخربي مهم نيست كه كامپيوتري چه كسي را هدف قرار مي دهد و اطلاعات آن چه ارزشي دارد فقط اطلاعات خرید شارژ مستقیم ایرانسل را جمع آوري مي كند تا در زمان مناسب از اين اطلاعات به سرقت رفته سوء استفاده كند. حتي ممكن است كامپيوتر شما مستقيما مورد حمله واقع نشود و از آن به عنوان پايگاهي براي حمله به كامپيوتر هاي ديگر ( مثلاً در يك شبكه كامپيوتري ) استفاده شود. حتي به اين روش ممكن است از كامپيوتر شما براي ارسال نامه هاي الكترونيكي نا خواسته و تبليغات وب سايت هاي غير اخلاقي استفاده شود، در حاليكه از ان بي خبريد. بنابراين مسئوليت شهروندي شما حكم مي كند كه از كامپيوتر خود در برابر اين تهديدات حفاظت كنيد.
فيشينگ يا Phishing در حقيقت يك جعل هويت است به طوريكه خرید شارژ مستقیم ایرانسل جاعل از طريق ايميل هاي تقلبي دست به كار مي شود. به عبارت ديگر وب سايت هايي هستند كه توسط افراد كلاهبردار ساخته شده اند. اين وب سايت ها به گونه اي طراحي شده اند كه كه خود را به جاي يك سرور ايميل سر شناس مانند ياهو جا مي زنند و وقتي قرباني به اين آدرس هدايت مي شود با صفحه اي كاملاً مشابه صفحه ياهو روبرو مي شود و نام كاربري و كلمه عبور خود را وارد مي كند و به اين روش مي توانند به اطلاعات حساس فرد (مانند اطلاعات حساس بانكي) دست پيدا كنند.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل اطلاعات بیشتر بخوانید:
جنايتكاراني كه احتمال مي رود در شرق اروپا ساكن هستند خرید شارژ مستقیم ایرانسل بيش از ده هزار صفحه وب معروف (شامل آژانس هاي مسافرتي، هتل ها، خيريه ها، سازمانهاي دولتي و ...) را آلوده كرده اند تا بتوانند از آنها سوء استفاده كنند. بيشترين اين وب سايت ها در ايتاليا هستند ولي اين حمله ها در حال گسترش به اسپانيا و ايالات متحده آمريكاست.
کارشناسان امنيت رايانه آمريكا در آخرين بيانيه خود نسبت به تهديد دنياي بازي هاي آنلاين توسط ويروس هاي رايانه اي هشدار دادن. بر اساس آمار و مستندات منتشر شده از سوي موسسه تحقيقاتي و امنيتي پاندالب، در ماه گذشته ميلادي بيشتر قربانيان ويروس هاي رايانه اي كساني بوده اند كه از طريق هرزنامه ها و تروجان هاي جديدي كه از چشم ضدويروس ها پنهان مي ماند مورد خرید شارژ مستقیم ایرانسل هدف قرار گرفته اند و اين اتفاق در طول يك بازي آنلاين براي آن ها افتاده است. كارشناسان امنيت رايانه آمريكا در آخرين بيانيه خود نسبت به تهديد دنياي بازي هاي آنلاين توسط ويروس هاي رايانه اي هشدار دادن. بر اساس آمار و مستندات منتشر شده از سوي موسسه تحقيقاتي و امنيتي پاندالب، در ماه گذشته ميلادي بيشتر قربانيان ويروس هاي رايانه اي كساني بوده اند كه از طريق هرزنامه ها و تروجان هاي جديدي كه از چشم ضدويروس ها پنهان مي ماند مورد هدف قرار گرفته اند و اين اتفاق در طول يك بازي آنلاين براي آن ها افتاده است. كارشناسان امنيتي معتقد هستند كه هكرهاي حرفه اي با ويروس ها و تروجان هاي خطرناك پشت ديوار بازي هاي آنلاين منتظر هستند تا رايانه هاي كاربران را از ميان ببرند ، كارشناسان امنيتي هشدار داده اند كه در ماه هاي آينده گسترش تروجان ها و ويروس هاي رايان هاي دنياي اينترنت و كاربران رايانه را با مشكلات اساسي مواجه كند و براي جلوگيري از اين اتفاق بايد كاربران هر روز ضد ويروس هاي خود را به روز كرده و از انجام بازي هاي رايانه اي پرهيز كنند.
یورگ تسیرکه خرید شارژ مستقیم ایرانسل امیدوار است با اعمال مجموعه‌‌ای از این روش‌های دفاعی، فضای مجازی را از وجود خطاکاران اینترنتی پاک کند.

حل مشكلات مذكور احتمالاً خرید شارژ مستقیم ایرانسل به همين سادگي ها هم نيست مگر اينكه از كاربر خواسته شود در سايت مذكور ثبت نام كند.
• فیس بوک / هات‌میلکلاهبردان اطلاعات نام کاربری و کلمه عبور فیس بوک، هات میل و دیگر وب سایت‌های مشابه را سرقت کرده و رمز عبور شما را تغییر می‌دهند. سپس برای همه خرید شارژ مستقیم ایرانسل دوستان شما ای‌میلی را ارسال می‌کنند که در آن آمده است در حالی که در مسافرت بوده‌اید همه پول‌های شما به سرقت رفته است و در حال حاضر نیازمند پول برای پرداخت هزینه‌های هتل هستید.
بخش دیگری از هزینه ها به دلیل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خود برنامه کرم بود. این بدافزار با جایگزین کردن خودش به جای فایل های مهم – مثل فایل های موزیک، مولتی مدیا و ... – آنها را از بین می برد.
• اگر chat مي كنيد يا با شخصي بوسيله e-mail ارتباط داريد و به او اطمينان كامل ندارديد منطقه مورد سكونت خود خرید شارژ مستقیم ایرانسل را به او اطلاع ندهيد.
توصیه هایی برای وبگردی امن خرید شارژ مستقیم ایرانسل تر: از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر مطلب زیر را مطالعه نمایید:
گانگسترها بيش از 10000 وب سايت را براي بدست آوردن رمزهاي بانكي آلوده كرده اند. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل اطلاعات بیشتر بخوانید:
برای سیستم های کامپیوتریساختار فایلبرای یک کامپیوتر ساختار فایل ها مورد بررسی قرار می گیرد تا فایل های مشکوک را در هر گوشه کامپیوتر پیدا کند. بعضی از این فایل ها ممکن است رمزگذاری شده باشند. چنین فایل های ابتدا مورد بررسی قرار می گیرند تا اگر اطلاعات با ارزشی دارند آنها بدست آورد این کار بوسیله ابزارهای اتومات انجام می شود مثلا ممکن است نرم افزاری در کامپیوتر فرد مشکوک نصب شود باشد و او از آن بی خبر باشد و حتی هنگامی که در حال خرید شارژ مستقیم ایرانسل کار با کامپیوتر هستید اطلاعاتی را جمع آوری کند. خوب برای این منظور باید کسی به کامپیوتر شما دسترسی داشته باشد.

بدست اوردن IP ارسال کننده ایمیل در یاهو (Mail Beta ) :بعد از ورود به حساب خود در یاهو بروی یکی از نامه های ارسالی دوبار کلیک کنید تا نامه مورد نظر در پایین صفحه نمایش داده شود . بعد از باز شدن نامه ارسالی در بالای نامه بروی عبارت Compact Header ( یا Standard Header خرید شارژ مستقیم ایرانسل ) کلیک کنید و از منوی حاصل بروی عبارت Full Header کلیک کنید .بعد از کلیک بروی عبارت Full Header صفحه ای جدید برای شما باز می شود . در این صفحه به دنبال عبارت Received: from بگردید . البته در این صفحه ممکن است عبارت Received: from جند بار تکرار شده باشد که ما آن Received: from را می خواهیم که در بالای آن آدرس ارسال کننده ایمیل درج شده است . بعد از پیدا کردن Received: from مورد نظر در مقابل این عبارت شما به راحتی می توانید IP ارسال کننده ایمیل را بدست بیاورید
برخی از کرم های کامپیوتری مخرب نیستند، فقط از خرید شارژ مستقیم ایرانسل کامپیوتری به کامپیوتر دیگر تکثیر می شوند بدون اینکه تغییری در سیستم عامل آنها ایجاد کنند. البته اگر این تکثیر زیاد باشد، می تواند با پرکردن هارد یک کامپیوتر و یا مصرف کردن پهنای باند شبکه، مشکلات جدی به بار آورد. تصورش را بکنید که به خاطر یک کرم! نتوانید از اینترنت استفاده کنید یا سرعت شبکه محلی تان به شدت کند بشود.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: