نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل

مشاهده شماره خرید شارژ مستقیم ایرانسل های "فهرست طلایی" *140*3*4*3#
خرید کارت اینترنتثبت نام خرید شارژ مستقیم ایرانسل . کد دستوری #۷۲۴* را از تلفن همراه خود شماره‌گیری نمایید. . منتظر دریافت پیام کوتاه حاوی کد ثبت‌نام‌‌ و نشانی اینترنتی بانک باشید.. پس از دریافت اطلاعات فوق، به نشانی اینترنتی مذکور مراجعه کرده و با وارد نمودن شماره تلفن همراه خود و کد ثبت نام دریافت شده، مراحل ساده ثبت نام را طی کنید.
برای ثبت نام کنترل حساب اینترنتی !فقط کافی است یک پیام کوتاه بدون متن به ۱۳۰ ارسال کنید.همچنين مي‌توانيد با سرويس خدمات مشتركين ما با شماره ۷۰۰ (از خط ايرانسل) و يا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) تماس گرفته و اين سرويس را درخواست كنيد. در زمان ثبت نام نيز مي توانيد براي اين سرويس درخواست نمایید.لطفا توجه داشته باشید که نام کاربری، همان شماره تلفن همراه شماست (********۹۸۹۳) و رمز ورود نیز پس از ارسال درخواست به هر یک از روش های فوق، طی ۲۴ ساعت از طریق پیامک برایتان ارسال می شود .کاربران کنترل حساب اینترنتی در سيستم كنترل حساب اينترنتي، هر كاربر بنابر نوع ثبت نام و همچنین نوع سیم کارت خریداری شده، در یکی از گروه های زیر جای می گیرد:مشتركين طرح پرداخت ماهانه (سیم کارت‌های دائمی): تمام مشتركين پرداخت ماهيانه مي توانند براي استفاده از کنترل حساب اینترنتی درخواست كنند. به طور کلی مشترکین خرید شارژ مستقیم ایرانسل این سرویس در یکی از دو گروه زیر قرار می گیرند:مشتريان شركتي (اشخاص حقوقي)مشتركيني كه شماره تلفن همراه آنها در زير مجموعه يك شركت ثبت نام شده است.مشتريان غير شركتي (اشخاص حقيقي):مشتركينی که به صورت مستقل (انفرادي) ثبت نام شده اند. مشترکین طرح پيش پرداخت (سیم کارت های اعتباری): تمام مشتريان طرح پيش پرداخت در كنترل حساب اينترنتي به عنوان "مشتريان غير شركتي" ثبت نام مي‌شوند. در صورت استفاده از طرح پیش پرداخت امکان ثبت نام به صورت شرکتی وجود نخواهد داشت.
تعرفه مكالمات سيم‌كارت همراه اول در ساعات اوج مصرف هم 760 ريال در هر دقيقه و 536 ريال براي ساعات غير اوج مصرف در محدوده تماس بين شهري اعلام شده است.اما در مكالمات همراه اول با ايرانسل در ساعات غير اوج مصرف 625 ريال در هر دقيقه و در ساعات اوج مصرف نيز همين مبلغ در نظر گرفته شده است.براي تعرفه مكالمات همراه اول با تاليا در ساعات غير اوج مصرف 358 ريال در هر دقيقه و 447 ريال در هر دقيقه براي ساعات اوج مصرف در نظر گرفته شده است.ساعات اوج مصرف از ساعت 8 الي 21 در نظر گرفته شده و ساعت غير اوج مصرف از ساعت 21 الي 8 همچنين جمعه و روزهاي تعطيل محاسبه مي‌شود.همراه اول اعلام كرده مكالمات شهري شامل مكالمات عادي مشترك است كه تماس از شهر مبدا‌ خرید شارژ مستقیم ایرانسل با تلفن همراه با ثابت خط ديگر در همان شهر مبدا محاسبه خواهد شد.
٦‐ وب خرید شارژ مستقیم ایرانسل سرور ، html درخواستي را با کمک کليد متقارن رمز گذاري و به کاربر باز مي گرداند.
- این نیازمندی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد که گزارشات به موقع، دقیق در خرید شارژ مستقیم ایرانسل مقایسه با مدل بهاء تمام شده تاریخی ارائه نمایند.

• حملة Known Signature – دشمن، كليد عمومي امضاء‌كننده را مي‌داند و جفت‌هاي پيام/امضاء كه به‌وسيلة صاحب امضاء انتخاب و توليد شده ‌است را ديده است. اين حمله در عمل خرید شارژ مستقیم ایرانسل امكان‌پذير است و بنابراين هر روش امضايي بايد در مقابل آن امن باشد. • حملة Chosen Message – به دشمن اجازه داده مي‌شود كه از امضاء‌كننده بخواهد كه تعدادي از پيام‌هاي به انتخاب او را امضاء كند. انتخاب اين پيام‌ها ممكن است به امضاهاي از قبل گرفته ‌شده بستگي داشته باشد. اين حمله در غالب حالات، ممكن است غيرعملي به نظر برسد، اما با پيروي از قانون احتياط، روش امضايي كه در برابر آن ايمن است، ترجيح داده مي‌شود.
سیستم عامل RIM: تمام گوشی‌های مجهز به BlackBerry 7OS آخرین نسخه عرضه شده این سیستم عامل از BlackBerry Balance پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد امور شخصی و تجاری خود را باهم در یک گوشی و بدون هیچ تداخلی انجام دهند. زمانی که این سیستم به سرور شرکت متصل می‌شود، Balance اطلاعات شخصی کاربران را از اطلاعات کاریشان جداسازی کرده و تلاش می‌کند بالاترین حد امنیتی را در حفظ اسناد کاری کاربرانش رعایت کند. برای مثال اطلاعات و اسنادی که توسط برنامه‌های تجاری و مربوط به کسب و خرید شارژ مستقیم ایرانسل کار ایجاد شده ‌است، نمی‌تواند توسط برنامه‌های مربوط به امور شخصی مثل فیس‌بوک و نظایر آن مورد استفاده قرار گیرد.

خرید شارژ مستقیم ایرانسل
نخست، دسترسی از طریق خط تلفن به صورت Dial-up که دارای سرعتی پایین و همراه با اشغال شدن خطوط تلفن بود.دوم، دسترسی از طریق خط تلفن با استفاده از فناوری XDSL و مودمهای کابلی که نیازمند زیرساختهای وسیع و پرهزینه خرید شارژ مستقیم ایرانسل است و در بسیاری از مناطق امکان دسترسی به آن وجود ندارد. ضمنا" منحصر به مکان و محدوده ای خاص است و از مزایای اینترنت بی سیم بی بهره است.سوم، دسترسی Wi-Fi از طریق امواج رادیویی است که به صورت بی سیم و تنها در محوطه یک ساختمان امکان پذیر است.اما اکنون با ظهور وایمکس جهان در آستانه تحولی دیگر در عصر اینترنت قرار گرفته است.
نحوه خرید شارژ مستقیم ایرانسل حفاظت


اين ضعف در شبکه‌هاي شلوغ به مشکلي حاد مبدل مي‌شود. خصوصاً اگر از کارت شبکه‌ي استفاده شده مطمئن نباشيم. بسياري از کارت‌هاي شبکه از IVهاي ثابت استفاده مي‌کنند و بسياري از کارت‌هاي شبکه‌ي يک توليد کننده‌ي واحد IVهاي مشابه دارند. اين خطر به‌همراه ترافيک بالا در يک شبکه‌ي شلوغ احتمال تکرار IV در مدت زماني کوتاه را بالاتر مي‌برد و در نتيجه کافي‌ست نفوذگر در مدت زماني معين به ثبت داده‌هاي رمز شده‌ي خرید شارژ مستقیم ایرانسل شبکه بپردازد و IVهاي بسته‌هاي اطلاعاتي را ذخيره کند. با ايجاد بانکي از IVهاي استفاده شده در يک شبکه‌ي شلوغ احتمال بالايي براي نفوذ به آن شبکه در مدت زماني نه چندان طولاني وجود خواهد داشت.
دوستان سلام یه سوال داشتم دو سه روزه که وایمکس مبین نت رو خریدم با سرعت 1024 کیلوبایت خرید شارژ مستقیم ایرانسل ولی وقتی شب از دانلود رایگان استفاده میکنم ساعت 2 سرعتش 128 هستش و ساعت های بعد که میگذره سرعتش میاد پایین تر ممنون میشم جواب بدید چرا سرعتم 1024 نیست؟
۱۱ درخواست تنظیمات خرید شارژ مستقیم ایرانسل MMS (پیام چند رسانه‌ای) ۷۰۰-۳-۵ *۱۴۰*۳*۵#
با قرار دادن سلول های فوتوولتاییک در کناره های صفحه ی نمایش این انرژی هدر رفته را مهار کنند. برای کار کردن دستگاه نیاز به رفع یک مشکل دیگر نیز بود: نوسانات ولتاژ تامین شده توسط سلول خورشیدی که می توانست به باتری گوشی آسیب برساند. محققین کالج لندن تا کنون موفق به ساخت مدار با ترانزیستور فیلم نازک شده اند که می تواند نوسانات ولتاژ را صاف کرده و الکتریسیته را به شکل کارآمدتری استخراج کند. به جای خرید شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم باتری که می توانست نیاز به اضافه کردن مدارات پیچیده ایجاد کند، آن ها با همکاری گروه انرژی مرکز فوتونیک و الکترونیک پیشرفته ی دانشگاه کمبریج یک ابرخازن فیلم نازک به عنوان واسط ذخیره ی انرژی به دستگاه اضافه کردند. این ترکیب سلول های فوتوولتاییک، ادوات الکترونیک و ابرخازن به سیستمی با بهره وری میانگین ۱۱درصد و حداکثر بهره وری ۱۸درصد منتج شد. اگر آرایه ی فوتوولتاییک قادر به تبدیل ۵ درصد نور محیط به الکتریسیته باشد، سیستم جمع آوری انرژی می تواند تحت شرایط نوری مناسب تا ۱۶۵میکرووات در هر سانتی متر مربع توان تولید کند. برای یک صفحه نمایش از نوع ۳.۷اینچ این مقدار در حدود ۵میلی وات خواهد بود که طبق گفته ی آهنود مقدار قابل توجهی است، اگر چه تنها بخشی از توانی است که یک گوشی احتیاج دارد. البته تنظیم کننده های ولتاژ مبتنی بر CMOS هم در حال حاضر وجود دارند که دارای بازدهی بیشتری هستند ولی قابل پیاده سازی با تکنولوژی فیلم نازک، که در تولید صفحه نمایش گوشی ها استفاده می شود، نیستند. به علاوه ابزار مبتنی بر فیلم نازک کنونی قابلیت ساخت در دمای زیر ۱۵۰ درجه ی سانتیگراد و روی پلاستیم سبک را دارا هستند که آن ها را برای گوشی های تلفن همراه جذاب تر می کند چون در این عرصه هر یک گرم وزن و هر یک پنی هزینه حائز اهمیت ویژه ای است. نمونه ی آزمایشاهی گوشی خورشیدی تنها یک مثال از جمع آوری انرژی در مقیاس کوچک است. منبع دیگری از انرژی بدون نیاز به اتصال شبکه ی برق شهری می تواند رزونانس مغناطیسی از طریق سیم پیچ القا کننده باشد. جریان متناوب از سیم پیچی از مواد هادی عبور داده می شود
خرید شارژ مستقیم ایرانسل

با این روش، مبلغ مورد نظر شما به طور مستقیم خرید شارژ مستقیم ایرانسل از کارت بانکی کسر و به اعتبار سیم کارت و یا حساب وایمکس‌تان افزوده می‌شود. شارژ مستقیم خطوط ایرانسل از طریق تلفن همراه صفحه ای که قصد مشاهده آنرا دارید در حال حاضر قابل دسترسی نمی باشد.الف) عدم انتقال قطعيدر صورتي كه صاحب تلفن همراه، قصد واگذاري وكالتي تلفن همراه خود را به شخص ديگري داشته باشد، بايستي برابر بخشنامه سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، پس از استعلام دفاتر اسناد رسمي و پاسخ استعلام از سوي شركت ارتباطات سيار، نسبت به سند وكالت اقدام نمايد. بديهي است وكالتنامه، مانع نقل و انتقال نيست و تا زماني كه تلفن همراه به نام مشترك باشد، تمامي مسئوليت‌هاي مالي و حقوقي به عهده مشترك است. همچنين طبق ماده 678 قانون مدني، وكالت به طرق ذيل باطل مي‌شود:
[Yes/Ok]#رمز ۵ تا ٨ رقمی*مبلغ به ریال*شماره دریافت کننده اعتبار* ١۴٢ *به این ترتیب، درصورتیکه دریافت کننده اعتبار، سیم کارت اعتباری داشته باشد، مبلغ ارسال شده به شارژ سیم کارت وی اضافه می شود و درصورتیکه دریافت کننده اعـتبار، سیم کارت دائمی داشته باشد، تا میزان اعتبار ارسال شده از صورتحساب او تسویه می شود. به عبارت دیگر، با یک پیام کوتاه شما می توانید سیم کارت اعتباری فرد دیگری را شارژ کنید یا صورتحساب سیم کارت خرید شارژ مستقیم ایرانسل دائمی فرد دیگری را پرداخت کنید!پس از ارسال اعتبار، یک پیام کوتاه به گیرنده و یک پیام به فرستنده ارسال می شود که در آن تاریخ و ساعت تراکنش، شماره گیرنده / فرستنده و مقدار اعتبار اعلام می شود.
۴۰۹۶/۵۱۲ ۶,۴۹۹,۰۰۰ خرید شارژ مستقیم ایرانسل
29 تیر 1391 خرید شارژ مستقیم ایرانسل

Name : Irancell خرید شارژ مستقیم ایرانسل
2- هميشه براي وارد خرید شارژ مستقیم ایرانسل كردن اطلاعات حساس كاربري يك صفحه جديد در مرورگر خود باز كنيد و آدرس آن وب سايت را به صورت دستي وارد كنيد. مثلا اگر از ebay پيغامي دريافت كرديد كه از شما خواسته بود وارد آن وب سايت شويد روي هيچ لينكي كليك نكنيد و فقط يك صفحه ديگر باز كنيد آنگاه آدرس http://www.ebay.com را در آن وارد كنيد. سپس مي توانيد اطلاعات كاربري خود را وارد كنيد.
• در صورت فراموش نمودن شناسه خرید شارژ مستقیم ایرانسل انتخابی، کافیست یک پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال کنید تا «شناسه ایرانسلی» شما برایتان فرستاده شود.با این روش‌ها ۵% شارژ بیشتر می‌گیرید!
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
SMTP خرید شارژ مستقیم ایرانسل Proxy
من ایرانسل دو سالی خرید شارژ مستقیم ایرانسل هست دارم و تا حالا یک بار هم نتونستم درست استفاده کنم ازش ..

خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
۲۵۶/۱۲۸ ۵۶۹,۰۰۰ خرید شارژ مستقیم ایرانسل
آموزش مصور :نحوه وارد کردن شارژ همراه اولپس از این که کد شارژ همراه اول را از سامانه خرید اینترنتی کارت شارژ خرید شارژ مستقیم ایرانسل دریافت کردید، کد زیر را در گوشی همراه خود وارد کنیدبرای اطلاع از باقیمانده شارژ سیم‌کارت همراه اول‌تان نیز باید کد زیر را وارد کنید.در هنگام فعالسازی رمز شارژ الکترونیکی خود دقت نمایید، زیرا در صورت تکرار بیش از ۴ بار خطا در ورود رمز، سیم کارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می شود. در این صورت برای برقراری مجدد ارتباط ،‌ به دفاتر خدمات ارتباطی ، مراکزتلفن ثابت (درتهران ) و ادارات مشترکین (سایراستان‌ها) مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی تماس حاصل نمایید.


۱۸ شارژ شگفت انگیز *۱۴۴*شماره رمز خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۱۲ رقمی#
نحوه عملکرد خرید شارژ مستقیم ایرانسل يک امضاي ديجيتال..............................................................11
اهداف خرید شارژ مستقیم ایرانسل CA :

علاوه بر موارد بالا شما باید از نرم افزارهای آنتی ویروس، AntiSpyware (ضد جاسوس افزار) و فایروال (دیوار آتش) خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیز استفاده کنید. برای آنتی اسپایور پیشنهاد های ما Adaware ، Spybot و آنتی اسپایور پرتابل (قابل جابجایی) Super Anti Spyware هستند. برای فایروال نیز می توانید از کومودو استفاده کنید.
اگر تحركات جديد و غير عادي در مرورگر (مانند اينترنت اكسپلورر، فاير فاكس و ...) مشاهده كرديد احتمالاً به Spyware آلوده شده ايد. اما حتي اگر در ظاهر هم چيزي مشاهده نمي كنيد باز هم ممكن است سيستم شما آلوده شده باشد زير بسياري از Spyware ها خرید شارژ مستقیم ایرانسل بي سر و صدا تحركات شما را در اينترنت جمع آوري مي كنند تا از آنها را براي استفاده هاي تبليغاتي به فروش برسانند. اين نرم افزار مجاني است بنابراين دانلود و نصب آن ضرري ندارد.
متأسفانه استاندارد 802.11b هيچ مکانيزمي براي مديريت کليدهاي امنيتي ندارد و عملاً تمامي عملياتي که براي حفظ امنيت کليدها انجام مي‌گيرد بايد توسط کساني که شبکه‌ي بي‌سيم را نصب مي‌کنند به‌صورت دستي پياده‌سازي گردد. از آنجايي که اين بخش از امنيت يکي از معضل‌هاي اساسي در مبحث رمزنگاري است، با اين ضعف عملاً روش‌هاي متعددي براي حمله به شبکه‌هاي بي‌سيم قابل تصور است. اين روش‌ها معمولاً بر سهل انگاري‌هاي انجام‌شده از سوي کاربران و مديران شبکه مانند تغييرندادن کليد به‌صورت مداوم، لودادن کليد، استفاده از کليدهاي تکراري يا کليدهاي پيش فرض کارخانه و ديگر بي توجهي ها نتيجه يي جز درصد نسبتاً بالايي از حملات موفق به شبکه‌هاي بي‌سيم ندارد. اين مشکل از شبکه‌هاي بزرگ‌تر بيش‌تر خود را نشان مي‌دهد. حتا با فرض تلاش براي جلوگيري از رخ‌داد خرید شارژ مستقیم ایرانسل چنين سهل‌انگاري‌هايي، زماني که تعداد مخدوم‌هاي شبکه از حدي مي‌گذرد عملاً کنترل‌کردن اين تعداد بالا بسيار دشوار شده و گه‌گاه خطاهايي در گوشه و کنار اين شبکه‌ي نسبتاً بزرگ رخ مي دهد که همان باعث رخنه در کل شبکه مي‌شود.
تعرفه‌هاي اپراتورهاي تلفن همراه تعرفه مكالمات سيم‌كارت همراه اول در ساعات اوج مصرف هم 760 ريال در هر دقيقه و 536 ريال خرید شارژ مستقیم ایرانسل براي ساعات غير اوج مصرف در محدوده تماس بين شهري اعلام شده است.
2- لومیا 920 نوکیا لومیا 920 نهایت تلاش نوکیا در سال 2012 بود، فنلاندیها هر چه در چنته داشتند رو کردند تا با لومیا 920 مجددا به بازار تلفنهای هوشمند باز گردند و تا خرید شارژ مستقیم ایرانسل حدی نیز موفق بودند. لومیا 920 از فناوریهای خاص و منحصر به فردی همچون[لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.]در تاریکی، [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.]و همچنین قابلیت شارژ بیسیم بهره میبرد. برای آشنایی بیشتر با [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید] مراجعه کنید.
موفق باشیدنه عزیز این طوریا خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیست .. من 128 شاتل دارم سرعت دانلودم حدوده 250 کیلو بایت هستش .. ولی خدا نیاره اون روزو که بخواد شر کنه واه واه -- دیگه 512 یا 256 یا 128 حالیش نیس . سرعت رو شبا میکنه حدوده 10 __که واسه 128 قانونیه چون 1 به 10 شر میکنه شاتل__ولی میاد 512 روهم میکنه 10 ! کلا چند ماه اخیر سرعت شبانه ی شرکتا یا کم شده یا خفن شر میکنن __کلا اگه اهله دانلود فیلم نیستین شاتل بهترینه چون اگه مواظبه دانلودتون تو شبا باشین اونوقت شباهم میتونین با تقریبا همون سرعت روز دانلود کنید ... میتونین ماهانه حدوده 10 گیگ یا 15 گیگ با سرعته عالی بردارین شبا... پشتیبانی هم عالی ... ولی واسه من که باید فیلم دانلود کنم باید ریسک کنمو برم مبین نت بگیرم تا هر شب 2 گیگ بتونم بردارم اگه خوب کار کنه البته good luckمن مبین نت 1024 گرفتم سرم کلاه گذاشتند 128 بهم دادن تورو خدا گول مبین نت را نخوریدمی شه یکی به من بگه چجوری میشه فهمید چند گیگ واسه مبین نت باقی مونده؟مرسیمن که آخر نفهمیدم باید چیکار کنم فهمیدم هردوش ولی میخوام بدونم کدوم که اونو نگیرم.اگه بخوام مبین نت بگیرم از کدوم طرح و سرویس استفاده کنم که بهتر باشه؟

پشتيبان‌گيری و خرید شارژ مستقیم ایرانسل همگام‌سازی ساده با کامپيوتر
2- توليد و ارائه گواهينامه ديجيتال براي خرید شارژ مستقیم ایرانسل تبادلات تجارت الکترونيکي C2B,B2B (در حوزه کالا و خدمات)
• ایرانسل جوایز جشنواره ستاره های فناوری ایران را درو کرد (اسفند ۸۸) • ایرانسل برنده جایزهخرید شارژ ملی مدیریت پروژه ایران در سال ۸۸ شد (آبان ۸۸)• ایرانسل مؤدی خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمونه مالیاتی سال شد (تیر ۸۷ )• اهدای لوح تقدیر توسط رئیس جمهور خرید شارژ به مدیرعامل ایرانسل با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (اردیبهشت ۸۷) • ایرانسل برترین سرویس دهنده مخابراتی سال کشور شد (اسفند ۸۷ )
اين نرم افزاري است كه نرم افزارهاي مانيتور كي برد خرید شارژ مستقیم ایرانسل را شناسايي مي كند.
ب) قابلیت اطمینان و اندازه‌گیری:ارزش‌های منصفانه منعکس کننده ارزش‌های خرید شارژ مستقیم ایرانسل فرضی منصفانه است که ناشی از شرایط و موقعیت آن دارایی در سطح بازار است. بر همین اساس در بسیاری از موارد باید شرایط بصورت صحیح و مناسب در برآورد ارزش منصفانه بکار گرفته شود. قابلیت اطمینان در اندازه‌گیری ارزش منصفانه اطمینان‌بخشی سود قابل تحصیل (EPS) را کم خواهد نمود بطوریکه در صورت وجود بازار غیر کارآ و غیرنقدی استفاده از این مدل برای ارزشگذاری دارایی‌ها امری اشتباه می‌باشد و می‌تواند به جای موفقیت سازمان نتیجه شکست دربر داشته باشد.
شما مشترکین ایرانسل می توانید با مراجعه به سایت vitrin.irancell.ir و پیگیری لینک "آهنگ پیشواز"، آهنگ مورد علاقه خود را از میان صدها آهنگ موجود انتخاب کنید و با پیگیری دستورهای موجود در پورتال آهنگ پیشواز ایرانسل، از آنها استفاده کنید.مزایای ورود به سایت: مشاهده لیست قیمت هر آهنگ مشاهده مشخصات تکمیلی هر آهنگ که از طریق پیام کوتاه قابل مشاهده نیستامکان شنیدن آهنگ ها قبل از سفارش و خریدامکان جستجو بر اساس نام و صاحب اثر امکان مشاهده انواع فهرست های رتبه بندیاز طریق تماس با تلفن گویای ۷۷۷ شما همچنین می توانید از خرید شارژ مستقیم ایرانسل خط ایرانسل خود با شماره ۷۷۷ تماس بگیرید و طبق دستورالعمل های صوتی کلیه عملیات مربوط به آهنگ پیشواز را انجام دهید. شما حتی می توانید در این روش اول آهنگ ها را بشنوید و سپس انتخاب نمایید. لطفا توجه داشته باشید که هزینه تماس، بر مبنای تعرفه تماس های داخل شبکه ایرانسل محاسبه خواهد شد.
• بخش پشتیبانی فروشندگان، هر هفت روز هفته از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب، آماده ارائه خدمات به شما هستند. فقط کافی است از شماره پورتال خود با ٧٢٨ و یا از شماره جایگزین خود با ٠٩٣٧٧٢٨٠٠٠٠ تماس بگیرید. همچنین معتقدیم که رضایت خرید شارژ مستقیم ایرانسل مشتریان بر پایه سه اصل دیگر نیز استوار است : دسترسی شامل مهارت های ارتباطی اپراتوروقت شناسی شامل توانایی حل مشکلات مشترک توسط اپراتورکیفیت که شامل دقت ، ثبات و جامع بودن توصیه های اپراتور به علاوه دانش و ادب اوست . کلیه اپراتورها دوره های " آکادمی آموزش ایرانسل" را گذرانده اند، جایی که آنها دانش محصول و مهارتهای لازم را کسب می نماید. اپراتورهای ما دوره های هفتگی بازآموزی را می گذارنند تا آموزش های داده شده را فراموش نکنند.
13. Certificate خرید شارژ مستقیم ایرانسل Authority

توجه :1. جوايز صرفاً به مالک قانونی تلفن همراه در خرید شارژ مستقیم ایرانسل زمان قرعه کشی، تحویل می گردد.2 ارائه کارت ملی و يا شناسنامه عکس دار جهت دریافت جوايز الزامی است 3جوايز بوسيله شرکت پست و با توجه به نشانی مالک قانونی تلفن همراه در زمان قرعه کشی، توزيع می گردد.4مشترکين در قبال تحویل جوايز موظف به پرداخت هزينه نيستند
پایانه‌های فروش (POS)برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از طریق پایانه های فروش، تنها لازم است:. به محل‌هایی که دارای پایانه های فروش هستند مراجعه کنید )این پایانه های فروش می بایست خرید شارژ مستقیم ایرانسل متعلق به بانک های طرف قرارداد ایرانسل باشند).
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
به نمايندگی های مجاز شرکت سامسونگ جهت بررسی و حل مشکل مراجعه فرمائيد .5 در خصوص برندگان شارژ اعتبار، مبالغ در تلفن های دائمی به صورت بستانکاری و تلفن های اعتباری به صورت افزايش شارژ اعمال و مراتب از خرید شارژ مستقیم ایرانسل طريق پيامک به اطلاع برندگان رسانده می شود .6با برندگان جوايز خودرو و وجوه نقد از طريق روابط عمومی شرکت تماس گرفته خواهد شد و جهت دريافت جوايز از ايشان دعوت به عمل آورده می شود .قابل ذکر است در صورت عدم مراجعه برای دريافت هر يک از جوايز، بعد از 4 ماه، موضوع برنده شدن شما کن لم يکن تلقی می گردد. در صورت بروز هر گونه مشکل می توانيد با شماره 9990 تماس بگیرید .
۲۰۴۸/۵۱۲ ۱۸ ۱,۰۸۰,۰۰۰ خرید شارژ مستقیم ایرانسل
وی یادآور شد: تعداد دفاتر ICT روستایی در این مدت با ۲۷۲ درصد رشد به ۴۷۸ دفتر افزایش یافته است. رئیس کمیته فناوری اطلاعات IT ایران تعداد دفاتر خدمات ارتباطی در استان اصفهان را ۳۸۹ دفتر با رشد ۲۷۴ درصدی نسبت به شش خرید شارژ مستقیم ایرانسل سال گذشته عنوان و گفت: هم اکنون ۷ هزار و ۱۲۴ کیلومتر فیبرنوری و ۵۵۸ مرکز مخابراتی در این استان موجود است. وی اظهار کرد: تعداد سایت‌های تلفن GSM در استان اصفهان ۲۶۶ سایت با ۸۶ هزار و ۷۴ مشترک است.
مرکز صدور گواهينامه چيست؟....................................................................13 خرید شارژ مستقیم ایرانسل





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: